2009年4月3日星期五

我要食魚翅

最近UTAR正留传着一个很红的短片。叫做:

“我要食魚翅呀!”

本人看了无数次,都觉得非常好笑,所以post 上来给大家分享。


啲魚翅擺響邊度啫

冇可能架

我唔制呀

我要食魚翅呀

點解會冇哂魚翅啫

我都唔明白我唔制我要食魚翅

我要食魚翅呀點會冇哂魚翅啫

咁多魚咁

多魚點會冇哂魚翅啫

你話俾我聽啲魚翅係邊度

你係咪收埋哂呀

我唔制 呀

我要食魚翅

我專登嚟食魚翅架

我要食魚翅呀

我要食魚翅

啲人咁自私 食哂啲魚翅

唔俾人食唔俾我

我要食魚翅

我特登嚟食魚翅架

我要食魚翅我唔制呀

我要食魚翅呀我要食魚翅呀

我要食魚翅啲人咁自 私食哂唔留俾我

冇可能架

咁多魚翅呀

我要食魚翅呀
我要食魚翅呀

喂做 乜嘢呀

你做咩呀你唔準影唔準影


yingquan

4 条评论:

yekhong 说...

与那位在香港上不到飞机的欧巴桑有相似的地方。
哈哈。

blackkeat 说...

哈哈 geng loh~

君君 说...

walau,直接想起英权的鬼话!!!

霏 说...

直接爆笑掉。。。哈哈